Inglot Freedom System HD Sculpting Powder 510

22.5.18


Već godinama slušam moje blogokolegice koliko hvale ovu nijansu za konture. Konačno sam otišla do Sarajeva i kupila u SCC, jer kod nas u Tuzli nema još uvijek Inglota.



Pakovanje je standardno za Inglot freedom system, sve dolazi u zaštićenoj plastičnoj ambalaži, plus crna kartonska kutija. Cijena je 18 KM za 5,5 grama proizvoda, što je i više nego povoljno jer s obzirom koliko dobar i kvalitetan proizvod dobijete, kod nas ne možete naći ništa slično ovome!



Inglot Freedom System HD Sculpting Powder je savršene teksture, iznimno mekan, pigmentacija je fenomenalna. Savršeno se blenda. Mislim da ga je nemoguće nanijeti loše iskonturisano. Naravno, opet napominjem, potrebno ga je izblendati.



Koliko sam dugo tražila ovu hladnu smeđo-bež nijansu opisat vam ne mogu. Sve proizvode što sam probala koji su hvaljeni na mom licu izgledaju narandžasto. 



Mislila sam da ću moći koristiti ovako ovaj proizvod bez pakovanja, međutim shvatila sam da volim da mi je sve fino zaštićeno i upakovano. Paleta (prazna) za ove konture košta 13 KM i planiram je kupiti čim odem u Sarajevo. Kada je nabavim uradit ću update ovog posta.:)





Update posta



U Sarajevu sam tražila običnu paletu, ali je rasprodata, pa sam uzela ovu sa slike uz koju dođe ogledalo i četkica za nanošenje kontura. Četkica i nije baš najkvalitetnija, opadaju joj dlačice i prestala sam da je koristim. Redovna cijena palete je 19,00 KM, ja sam je uzela na popustu od 20% za 15,20 KM. Moram da priznam da bez nje ne mogu da funkcionišem, jer mi se sve isprlja okolo gdje držim proizvod i oštetim ga jer nije zaštićen. Tako da moj savjet vam je odma da gledate da kupite paletu uz proizvod.


Da li ste probale ovaj proizvod ili nešto od Inglota i kako vam se sviđa?

Update posta juli 2021.

Nakon što mi se pakovanje proizvoda polomilo u koferu kada sam bila u Americi, naručila sam preko Inglot stranice online novo pakovanje i sam proizvod koji sam potrošila. Svaki put se vraćam ovom proizvodu i istoj nijansi 510.




You Might Also Like

1 komentari

  1. Nisam probala nikako ovaj proizvod, ali mi se izuzetno dopada. Sama boja mi je jako lijepa i mislim da idealno pristaje i onima sa svijetlom puti, ali i onima sa normalnom. Sve u svemu, jako zanimljiv proizvod i dopada mi se ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši

Subscribe