Essence proljeće/ljeto 2018.

15.5.18


Od sredine marta 2018. Essence up-date proljeće/ljeto dostupan je s velikim brojem proizvoda koji se odnose na aktuelne trendove u svijetu ljepote. Essence predstavlja zanimljive i drugačije beauty trendove pretpopljene u najzanimljiviju i najkreativniju make-up kolekciju koja će zadovoljiti i one najzahtjevnije beauty eksperte.



You better work! Ovo je jedini gym-proof primer za lice na tržištu. Ja se u teretanu ne šminkam, pa ne znam da li će trajati tada, međutim koristim ga svakodnevno pogotovo kada je bilo toplih dana, gdje sam bila na suncu. Puder mi se nije pomjerio, pore ne smanjuje baš vidljivo, ali je odličan kao zaštitni sloj između lica i pudera. Sadrži zaštitni faktor 20, kada se razmaže na licu naravno ne ostaje nikakva boja. Ostaje pomalo ljepljiv osjećaj, ali većina prajmera za masnu kožu je takva. Meni savršeno odgovara, i mogu reći da mi je jedan od omiljenih proizvoda iz ove kolekcije! Sadrži 30 ml proizvoda za 7,35 KM




Get your glitter on! Glitte primer - na prvu sam mislila da je ovo prajmer za lice, međutim ovo je prajmer za glitere, takođe se može koristiti i kao klasični prajmer za oči. A s obzirom koliko je sjajan, može se koristiti i na tijelu za npr ramena da se presijavaju. Što se tiče glitera ja ih ne koristim, ali djevojke koje su probale sa ovim prajmerom kažu da ne mrda sa očiju po 8 sati. Proizvod sadrži 10 ml, cijena mu je 5,85 KM.




Volume hero mascara power black - ima plastičnu četkicu koja savršeno razdvaja trepavice. Posebno mi se sviđa što ih fino izduži. Jedina mana je kada nanesem dva sloja, grudvice se stvaraju. 





Make me brow eyebrow powder -  puder/prah za obrve. Moram da priznam da se prvi put susrećem sa ovakvim proizvodom i da Essence volim najviše zbog toga. Daje nam mogućnost da probamo razne proizvode, a po veoma povoljnim cijenama. Mislila sam da je ovo gelast proizvod, međutim praškast je i u sebi ima lopticu. Ovo je savršen proizvod za djevojke sa debljim obrvama, moje su poprilično tanke, a on nema tanak aplikator i ne mogu biti precizna s njim, pa ga koristim samo naveče uz jači make-up. Cijena mu je 5,25 KM.





Mermaid eyeshadow box 03 my shell is my castle - mene ova paleta podsjeća na igračku. Sadrži 10 nijansi, od kojih je samo jedna matt, svijetloroza, a ostale su sjajne. Ispod na slikama sam vam na ruci uslikala koliko su dobro pigmentovane! Zlatnu nijansu koristim uz svaki make-up look, svijetloroza matt nijansu koristim najviše za dnevni look. Ostale nijanse kombinujem kako sam uslikala ispod na ruci. Moram da priznam da sam se iznenadila dugotrajnošću i pigmentacijom i da je ovo savršena drogerijska paleta koja vam treba za izlaske, a ne neke fejk palete koje nisu ni testirane. Sadrži 7 grama proizvoda, cijena joj je 8,45 KM.







Glow to go! Iluminirajući sprej za fiksiranje šminke - nažalost ovo je jedini proizvod koji mi se nije dopao, tačnije raspršivač, jer ostaju sitne kapljice na licu. Mislim da generalno proizvod nije loš, nego pumpica, ali kada bi poradili na tome proizvod bi bio sasvim okej. Djevojke koje imaju suhu kožu mogu ga koristiti kao podlogu za puder, samo ga utapkate fino spužvicom, zatim nanesete puder. Sadrži 50 ml za 6,95 KM.




3D dewy look stick 10 - ovaj stick sadrži shea maslac u sebi i savršen je za djevojke koje imaju suhu kožu lica. Može se koristiti i kao prajmer za neki praškasti hajlajter, ili ako želite neki hajlajter dodatno da naglasite. Sadrži 5,2 g za 7,35 KM.

Holo wow! Sparkle stick 10 - radi se o klasičnom holo highlighterom sa česticama roza nijanse. Ukoliko volite kremaste proizvode, obratite pažnju na ovaj! Moja koža je masna, pa izbjegavam kremaste proizvode jer mi samo dodatno maste kožu.
Sadrži 6 grama za 7,35 KM.





Glow like a mermaid highlighter - ovo je trenutno najpopularniji trend! Šest sjajnih boja koje podsjećaju na rep morske sirene! Moja prva pomisao je bila da će mi sve ove šarene boje ostajati na licu, međutim kada četkicom pomješate ove boje i nanesete, ostaje samo blagi sjaj. Daje savršen prirodni sjaj na licu, ja ga koristim svakodnevno. Sadrži 10 grama, a vjerujte da vam može trajati čitavu vječnost, cijena mu je 7,35 KM. Ukoliko želite da vam ovaj hajlajter bude intenzivniji, nanesite ga mokrom četkicom. Moj omiljeni proizvod iz cijele kolekcije!! Savršen za masnokošce:)





Draw the line! Instant colour lipliner 05 - olovka za usne, boja je fenomenalna, meni je postala jedna od omiljenih, od kako sam dobila OVAJ paket proizvoda od Essence, olovku u istoj nijansi samo suhe teksture, dok je ova kremasta, uz nju sam dobila i ruž koji kombinujem sa obje olovke. Moram da priznam da je ova olovka poprilično neprecizna pa je koristim više kao ruž, nanesem je preko cijelih usana. I da, da li ste primjetile da ova olovka ima malo oštrilo na vrhu? Ja sam to vidjela nedavno kod moje blogokolegice Teky, pa sam naknadno uslikala. Cijena joj je 3,15 KM





Colour boost vinylicious liquid lipstick 07 - tekući ruževi, sa praktičnim aplikatorom, dostupni su u 7 nijansi, dobro su pigmentovani  Nisu ljepljivi, što je zaista bitno i odlični su za svaki dan. Cijena je 5,85 KM.





Colour up! Shine on! Lipstick 10 - klasični ruž sa sjajnom i pomalo providnom teksturom. Dolazi u 12 nijansi, lagana formula, poput balzama za usne. Cijena je 4,85 KM.





Tropical pjena za ruke - ovo je krema za ruke u vidu pjene, ostavlja fenomenalan miris, poput neke žvake, a ujedno i njeguje ruke. Jako je interesantna i može da stane u svaku torbicu, savršena za ljeto! Cijena joj je 5,25 KM.




Loose glitter - srebrene zvjezdice različitih veličina mogu se koristiti na noktima, ali i za kreiranje nekog super kul make-up look-a. :D Cijena je oko 5 KM.




Hydra nail care serum - serum za nokte, koristim ga prije nanošenja laka, ili nakon skidanja laka, da bih nokte nahranila. Ne ostavlja mastan trag, fino se upije, a miris je fenomenalan. Cijena mu je 4,25 KM.



Moonicure nail stickers - naljepnice za nokte idealne su u svakoj kombinaciji, pogotovo ova zlatna, ide uz sve boje!



Da li ste probale nešto iz ove kolekcije? Koji su vaši favoriti i šta biste voljele da probate?

PR proizvodi


You Might Also Like

0 komentari

Subscribe