Glitter and Mermaid Brushes

8.9.17


Moram da priznam da sam još uvijek dijete u duši čim mi se sviđaju ovakve četkice. Kada sam bila mala uživala sam igrajući se svaki dan sa barbikama, međutim kada sam porasla..ohh kako su mi samo falile. Znam da vas ima još takvih, a sa ovakvim četkicama kada se šminkate vjerujte mi da se osjećate kao dijete, kao da se igrate za stolom za šminkanje kada se šminkate. A to niko ne može primjetiti:) Moja ispovjest dana :D


A sada više o četkicama, našla sam ih na Zaful stranici OVDJE pored njihove ljepote koju vidite, zaista su kvalitetne i koristim apsolutno svaku. Sviđa mi se što je drška četkice hrapava i što dlačice ne opadaju, čak ni kada se peru.


Za one koje ne znaju za šta se koja koristi da napišem ovdje (s lijeva na desno):
1. za iscrtavanje obrva
2. za nanošenje sjene ispod očiju
3. za blendanje sjene
4. za nanošenje sjene u pregib ili ugao kapka
5. za osnovno nanošenje sjene preko cijelog kapka
6. za blendanje sjene


Sirena četkica OVDJE pored toga što je divna, prezanimljiva i prekul, zaista je kvalitetna, koristim je na više načina: hajlajter, bronzer ili puder u kamenu ili prahu.


Cijena sjajnih četkica OVDJE
Cijena sirena četkice OVDJE

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe