Banggood wishlist

10.5.17

Ćao drage moje! Danas vam predstavljam stranicu koju sam tek otkrila, a sadrži bukvalno sve stvari, od odjeće, cipela, preko torbi, nakita, do kućnih dekoracija. Ja sam izdvojila trenutno mojih pet omiljenih stvari sa Banggood stranice. Cijene svih stvari pogledajte na linkovima ispod fotografija.






SUNČANE NAOČALE

MAJICA

NAKIT ZA TIJELO

BALETANKE

POLICA ZA NAOČALE

Moram da priznam da po prvi put vidim online u prodaji ovu policu za naočale i da mi je definitivno potrebna, jer sunčane redam po ladici ili na polici i zauzimaju previše mjesta, a ovako bih imala preglednu kolekciju. Pored ovih stvari ostavit ću vam ispod direktne linkove na kolekcije raznih stvari.


Da li ste kupovali sa Banggood stranice i kako vam se sviđa moja lista želja?

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe