Zaful sunglasses

12.4.17


Predivne sunčane dane provodim uvijek negdje u prirodi, ovdje sam išla u Robinzon restoran na Modračkom jezeru, blizu mog grada Tuzle gdje sam jela bananu split. Svjetlost je bila prejaka tako da smo zaista teško pravili ove fotografije. Sunčane naočale koje nosim su sa Zaful stranice, cijena OVDJE. Bile su zaista jeftine s obzirom da sam ih htjela naručiti sa eBay-a, sva sreća pa nisam. Veoma su kvalitetne, a ono što mi je najbitnije je da mi pokriju pola lica, odlično idu uz sve što nosim i kada preko dana ne nosite šminku, stavite njih i niko neće znati, samo ruž na usne nosite (moji mini savjeti). Kako vam se sviđaju? Takođe imate odličnu ponuda bijelih ljetnih haljina na Zaful stranici white see through dress










Zaful sunglasses HERE
New Yorker shirt, watch
Primark vest
Bershka bag
Stradivarius jeans
Deichmann shoes

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe