Bistarac Lake

31.3.17


Ćao drage moje! Ne pamtim kada sam objavila fashion post, a ovaj sam uslikala neplanirano. Mnogo sam sretna jer imam novog fotografa, kontakt ovdje, zbog toga su slike ovako savršene :) Prelijep dan sam iskoristila prije posla na obližnjem jezeru koje se nalazi blizu mog grada. Puhao je jak vjetar, pa sam kosu jedva obuzdala :D Ako me pratite na instagramu @asja_m onda sigurno znate da je izašao prvi broj Ladies in magazina. Kad god idem u prirodu ja moram ponjeti neki magazin, a u Ladies in magazinu ima toliko inspirativnih priča o uspješnim ljudima, koje mene inspirišu i uživam da čitam o tome i da privlačim pozitivnu energiju. Kako vi provodite slobodno vrijeme i kako vam se sviđa današnji post? 














New Yorker skirt, jacket, watch
Retro shoes
Victoria's secret shirt
Avon necklace
Bershka bag
eBay sunglasses

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe